De voorzitter opent de zitting op 23/09/2025 om 22:14.
Procesverbaal van de gemeenteraadsverkiezingen van 13 oktober 2024.
Installatievergadering van 05 december 2024.
Mail d.d. 01 juli 2025 waarin Laura Verhoeven, Voor Lint, haar ontslag indient als raadslid.
Gemeenteraadsbesluit van 23 september 2025 met aanstelling van raadslid Sofie Van Wesemael.
Na het ontslag van Laura Verhoeven, Voor Lint, als raadslid werd opvolger Sofie Van Wesemael, Voor Lint, aangesteld als gemeenteraadslid.
Een gemeenteraadslid is van rechtswege lid van de OCMW-raad.
Decreet Lokaal Bestuur van 22 december 2017 artikel 68
Enig artikel
De OCMW-raad neemt akte van de van rechtswege aanstelling van Sofie Van Wesemael, Voor Lint, als OCMW-raadslid.
De ontwerpnotulen van vorige zitting worden voorgelegd aan de OCMW-raad.
Enig artikel
De OCMW-raad keurt de ontwerpnotulen van vorige zitting goed.
Besluit OCMW-raad van 26 september 2023 m.b.t. de goedkeuring van het nieuwe organogram.
Het sectoraal akkoord van 11 juni 2025 over de verhoging van de koopkracht van de dienstencheque-medewerkers bij de Vlaamse lokale besturen bepaalt dat huishoudhulpen die werken in het kader van het dienstenchequesysteem een bruto loonsverhoging van 1 euro per uur krijgen en dit met terugwerkende kracht vanaf 01 januari 2025.
Praktisch gezien gaat men als volgt te werk: € 1 per gewerkt uur komt voor een voltijdse tewerkstelling overeen met € 1.976 op jaarbasis (€ 1 vermenigvuldigd met 52 weken van 38 werkuren). Uit die € 1.976 wordt de index gehaald om het salaris aan 100% te verkrijgen. Dat bedrag volgt dan de indexaanpassingen. Concreet worden de salarisschalen verhoogd met € 931,07 (1976/2,1223 (huidige indexcoëfficiënt) aan 100% op jaarbasis.
De salarisverhoging heeft ook gevolgen voor bepaalde toelagen en vergoedingen. Het vakantiegeld en de eindejaarstoelage moeten worden aangepast aan de nieuwe salarisschalen. Omdat het salaris met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2025 wordt toegekend, moet het vakantiegeld voor 2025 worden herberekend. Ook de haard- en standplaatstoelage moet worden herberekend.
Hieronder vindt u de uitgewerkte versie van de nieuwe salarisschalen voor huishoudhulpen. Deze nieuwe salarisschalen worden als addendum aan de huidige rechtspositieregeling toegevoegd.
Besluit van de Vlaamse regering van 7 december 2007 houdende de minimale voorwaarden voor de personeelsformatie en de rechtspositieregeling van het gemeentepersoneel en het provinciepersoneel en houdende enkele bepalingen betreffende de rechtspositie van de secretaris en de ontvanger van de openbare centra voor maatschappelijk welzijn.
De rechtspositieregeling voor het lokaal bestuur, goedgekeurd in raadszitting van 27 september 2018.
Besluit van het vast bureau (VB/2022/188) van 5 december 2022 omtrent de delegatie van personeelszaken aan de algemeen directeur.
Het sectoraal akkoord van 11 juni 2025 over een koopkrachtmaatregel voor dienstenchequemedewerkers bij de Vlaamse lokale besturen (protocol nr. 2025/1 van het comité C1).
De maatregel werd goedgekeurd in het comité C1 en bijgevolg hoeft er geen nieuwe vakbondsonderhandeling ingericht te worden. De vakbonden worden ingelicht over de toepassing van deze maatregel.
De loonsverhoging van de huishoudhulpen wordt via een begrotingswijzing van 2025 ingeschreven en ook voorzien in de begroting van de volgende jaren.
Vanaf januari 2025 worden de extra loonkosten deels worden gecompenseerd door een verhoging van de inkomsten uit dienstencheques met € 1 per cheque.
Voor acht huishoudhulpen, die een tewerkstellingspercentage hebben tussen 52% en 100% en vallen onder loonschaal D1-D3, betekent dit het volgende:
De geschatte jaarlijkse extra inkomsten uit de verhoging van de dienstencheques bedragen gemiddeld € 9.973. De geschatte jaarlijkse extra werkgeverskosten voor de loonsverhoging bedragen gemiddeld € 13.062.
Dit resulteert in een extra jaarlijkse kost van ongeveer € 3.088. Hierbij zijn de extra kosten voor het vakantiegeld en de eindejaarspremie nog niet meegerekend.
Artikel 1
De OCMW-raad gaat akkoord met de invoering van de loonschaal, zoals hieronder opgenomen, voor de functie van huishoudhulp die werkt in het kader van het dienstenchequesysteem en dit met ingang van 1 januari 2025:
| salarisschalen | D1 | D1 - HHH-dienstencheques | D2 | D2 - HHH-dienstencheques | D3 | D3 - HHH-dienstencheques |
| 0 | 13.300 | 14.231,07 | 14.300 | 15.231,07 | 15.500 | 16.431,07 |
| 1 | 13.650 | 14.581,07 | 14.650 | 15.581,07 | 15.850 | 16.781,07 |
| 2 | 13.650 | 14.581,07 | 14.650 | 15.581,07 | 15.850 | 16.781,07 |
| 3 | 14.000 | 14.931,07 | 15.000 | 15.931,07 | 16.250 | 17.181,07 |
| 4 | 14.000 | 14.931,07 | 15.000 | 15.931,07 | 16.250 | 17.181,07 |
| 5 | 14.350 | 15.281,07 | 15.400 | 16.331,07 | 16.600 | 17.531,07 |
| 6 | 14.350 | 15.281,07 | 15.400 | 16.331,07 | 16.600 | 17.531,07 |
| 7 | 14.700 | 15.631,07 | 15.750 | 16.681,07 | 17.000 | 17.931,07 |
| 8 | 14.700 | 15.631,07 | 15.750 | 16.681,07 | 17.000 | 17.931,07 |
| 9 | 15.000 | 15.931,07 | 16.150 | 17.081,07 | 17.350 | 18.281,07 |
| 10 | 15.000 | 15.931,07 | 16.150 | 17.081,07 | 17.350 | 18.281,07 |
| 11 | 15.350 | 16.281,07 | 16.500 | 17.431,07 | 17.700 | 18.631,07 |
| 12 | 15.350 | 16.281,07 | 16.500 | 17.431,07 | 17.700 | 18.631,07 |
| 13 | 15.700 | 16.631,07 | 16.900 | 17.831,07 | 18.100 | 19.031,07 |
| 14 | 15.700 | 16.631,07 | 16.900 | 17.831,07 | 18.100 | 19.031,07 |
| 15 | 16.050 | 16.981,07 | 17.250 | 18.181,07 | 18.450 | 19.381,07 |
| 16 | 16.050 | 16.981,07 | 17.250 | 18.181,07 | 18.450 | 19.381,07 |
| 17 | 16.400 | 17.331,07 | 17.650 | 18.581,07 | 18.850 | 19.781,07 |
| 18 | 16.400 | 17.331,07 | 17.650 | 18.581,07 | 18.850 | 19.781,07 |
| 19 | 16.750 | 17.681,07 | 18.000 | 18.931,07 | 19.200 | 20.131,07 |
| 20 | 16.750 | 17.681,07 | 18.000 | 18.931,07 | 19.200 | 20.131,07 |
| 21 | 17.100 | 18.031,07 | 18.350 | 19.281,07 | 19.600 | 20.531,07 |
| 22 | 17.100 | 18.031,07 | 18.350 | 19.281,07 | 19.600 | 20.531,07 |
| 23 | 17.450 | 18.381,07 | 18.750 | 19.681,07 | 19.950 | 20.881,07 |
| 24 | 17.450 | 18.381,07 | 18.750 | 19.681,07 | 19.950 | 20.881,07 |
| 25 | 17.800 | 18.731,07 | 19.100 | 20.031,07 | 20.350 | 21.281,07 |
| 26 | 17.800 | 18.731,07 | 19.100 | 20.031,07 | 20.350 | 21.281,07 |
| 27 | 18.300 | 19.231,07 | 19.600 | 20.531,07 | 20.700 | 21.631,07 |
OR besluit van 20250128 met aanstelling van Michel De Prins als afgevaardigde op de algemene vergaderingen van Thuisrand tot het einde van de legislatuur.
Thuisrand organiseert op dinsdag 14 oktober 2025 om 10u00 een bijzondere algemene vergadering bij Woonhaven, Jan Denucéstraat 23, 2020 Antwerpen.
Agenda:
1. Onderzoek van de documenten en verslagen die kosteloos ter beschikking van de aandeelhouders werden gesteld overeenkomstig de bepalingen van de artikelen 12:61, 12:62 en 12:64 van het Wetboek van Vennootschappen en Verenigingen, met name:
1.1 Kennisneming en bespreking door de aandeelhouders van het gezamenlijk voorstel tot met splitsing door overneming gelijk gestelde verrichting, in de zin van artikel 12:59 juncto artikel 12:8 van het Wetboek van Vennootschappen en Verenigingen, hierna partiële splitsing genoemd, opgesteld door het bestuursorgaan van de Partieel te Splitsen Vennootschap “Thuisrand” en het bestuursorgaan van de Overnemende Vennootschap “Woonhaven Antwerpen”, en vervolgens neergelegd op de griffie van de Ondernemingsrechtbank te Antwerpen (afdeling Antwerpen) op 15 juli 2025, gepubliceerd in de Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad van 24 juli daarna onder nummers 25094862 (voor de Overnemende Vennootschap “Woonhaven Antwerpen”), 25094863 (voor de “Partieel te Splitsen Vennootschap” “Thuisrand”, in het kader van een met splitsing door overneming gelijk gestelde verrichting die betrekking heeft op de afsplitsing vanuit Thuisrand naar Woonhaven, voor wat betreft het patrimonium gelegen te Borsbeek.
1.2 De verslagen opgesteld, overeenkomstig de artikelen 12:61 en 12:62 van het Wetboek van Vennootschappen en Verenigingen, met name:
A. het splitsingsverslag van het bestuursorgaan van de Partieel te Splitsen Vennootschap “Thuisrand” betreffende het voorstel tot partiële splitsing, overeenkomstig artikel 12:61 van het Wetboek van Vennootschappen en Verenigingen.
B. het controleverslag van de Commissaris van de Partieel te Splitsen Vennootschap “Thuisrand”, te weten Groupe Audit Belgium, vertegenwoordigd door David Augustinus, bedrijfsrevisor, gevestigd te 1090 Jette, Burgemeester Etienne Demunterl. 5 bus 10, met ondernemingsnummer 0434.720.148, betreffende het voorstel tot partiële splitsing, overeenkomstig artikel 12:62 van het Wetboek van Vennootschappen en Verenigingen.
C. het controleverslag van de Commissaris van “Woonhaven Antwerpen”, te weten Callens - Vandelanotte, vertegenwoordigd door Ken Snoeks, bedrijfsrevisor, gevestigd te 8500 Kortrijk, President Kennedypark 1A, met ondernemingsnummer 0433.608.707, betreffende het voorstel tot partiële splitsing, overeenkomstig artikel 12:62 van het Wetboek van Vennootschappen en Verenigingen.
Om te voldoen aan de statutaire voorschriften, zullen de afgevaardigden van de aandeelhouders drager zijn van een volmacht, die voor de gemeente te verstrekken is bij beslissing van de bevoegde personen. Indien de afgevaardigde niet aanwezig kan zijn, kan de volmacht doorgegeven worde aan een andere aandeelhouder.
1.3 Mededeling overeenkomstig artikel 12:63 van het Wetboek van Vennootschappen en Verenigingen van elke eventuele belangrijke wijziging in het actief of passief van het vermogen van de Partieel te Splitsen Vennootschap sedert de datum van het voorstel tot partiële splitsing.
2. PARTIËLE SPLITSING
2.1 Goedkeuring van de partiële splitsing, onder opschortende voorwaarde van goedkeuring/aanvaarding door de algemene vergadering van de Overnemende Vennootschap van de inbreng in natura als gevolg van de partiële splitsing door overneming zonder ontbinding noch vereffening van de besloten vennootschap “Thuisrand”, met zetel te 2600 Antwerpen (Berchem), BTW BE0404.710.724, RPR Antwerpen afdeling Antwerpen 0404.710.724, overeenkomstig het voorstel tot partiële splitsing en in toepassing van artikel 12:8 van het Wetboek van Vennootschappen en Verenigingen, waarbij “Thuisrand”, zonder te worden ontbonden en vereffend, één deel van haar vermogen, zowel activa als passiva, rechten en verplichtingen overdraagt aan de Overnemende Vennootschap, te weten Besloten vennootschap “Woonhaven Antwerpen”, overeenkomstig de bepalingen en voorwaarden van voormeld voorstel tot partiële splitsing.
De partiële splitsing zal geschieden op basis van een splitsingsbalans afgesloten op 31 december 2024, zoals opgevat in het voorstel tot partiële splitsing.
2.2 Goedkeuring dat de verrichtingen betreffende de ingebrachte vermogensbestanddelen van de Partieel te Splitsen Vennootschap “Thuisrand” boekhoudkundig en fiscaal geacht worden te zijn verricht voor rekening van de Overnemende Vennootschap “Woonhaven Antwerpen” vanaf 1 januari 2025.
2.3 Goedkeuring dat er aan de aandeelhouders van de Partieel te Splitsen Vennootschap “Thuisrand” per bestaand aandeel van “Thuisrand” 28,9769967 nieuwe aandelen van de Overnemende Vennootschap “Woonhaven Antwerpen” zullen worden uitgereikt die van dezelfde aard zijn als de thans bestaande aandelen van de Overnemende Vennootschap “Woonhaven Antwerpen”, zodat er in totaal tweehonderddrieënveertigduizend vierhonderddrieënveertig (243.443) nieuwe aandelen worden uitgereikt door “Woonhaven Antwerpen”, die proportioneel verdeeld zullen worden onder de huidige aandeelhouders van de Partieel te Splitsen Vennootschap “Thuisrand”, naar evenredigheid van hun bestaand aandeel in de Partieel te Splitsen Vennootschap “Thuisrand”.
Bij de toebedeling van de nieuwe, door de Overnemende Vennootschap uit te geven aandelen, aan de aandeelhouders van Thuisrand, zal vanzelfsprekend wel rekening worden gehouden met de aandeelhoudersstructuur zoals die bestaat op de datum waarop tot de Partiële Splitsing wordt beslist.
Aandeelhouders van Thuisrand die voor die datum zijn uitgetreden, zullen geen aandelen van de Overnemende Vennootschap ontvangen.
Bij de toekenning van de nieuwe aandelen van de Overnemende Vennootschap wordt afgerond tot de onderste eenheid (bij de totaalberekening), terwijl bij de individuele berekening per aandeelhouder wordt afgerond naar de lagere of hogere eenheid overeenkomstig de gebruikelijke principes. Er wordt
steeds minstens één aandeel in de Overnemende Vennootschap toegekend aan elk van de aandeelhouders van de Partieel te Splitsen Vennootschap.
2.4 Wijze van uitreiking van de aandelen in de Overnemende Vennootschap.
2.5 Goedkeuring dat de nieuw uitgegeven aandelen delen in de winst vanaf 1 januari 2025 en delen in het resultaat dat eerder is opgebouwd, rekening houdende dat de betrokken
vennootschappen kwalificeren als woonmaatschappijen en de aandeelhouders slechts een beperkt vermogensvoordeel nastreven. Het dividendrecht van de aandeelhouders wordt benaderd als een (beperkte) rentevergoeding op het door de aandeelhouders werkelijk gestorte bedrag van de aandelen. Het resterende gedeelte van de winst wordt toegevoegd aan de reservefondsen of uitgekeerd aan de door de algemene vergadering bepaalde hulp en bijstand voor organisaties met een sociaal doel.
2.6 Rechten die de Overnemende Vennootschap toekent aan de aandeelhouders van de Partieel te Splitsen Vennootschap, die bijzondere rechten hebben en aan de houders van andere effecten dan aandelen, of de jegens hen voorgestelde maatregelen (artikel 12:59, 6° Wetboek van Vennootschappen en Verenigingen).
2.7 Nauwkeurige beschrijving en verdeling van de aan de Overnemende Vennootschap over te dragen delen van de activa en passiva van het vermogen.
2.8 Vaststelling van de overgang van het vermogen van de Partieel te Splitsen Vennootschap naar de Overnemende Vennootschap, als gevolg van de partiële splitsing door overneming, met inbegrip van de beschrijving van de onroerende goederen en eventuele andere vermogensbestanddelen, onderworpen aan bijzondere publiciteit, die eigendom zijn van de Partieel te Splitsen Vennootschap en in het kader van de voorgestelde partiële splitsing zullen overgaan naar de Overnemende Vennootschap, en vaststelling van de overgangsvoorwaarden.
3. Verplaatsing van de datum van de gewone algemene vergadering naar de laatste donderdag van de maand mei om 18u00.
4. Vaststelling van de totstandkoming van de partiële splitsing onder opschortende voorwaarde van goedkeuring/aanvaarding door de algemene vergadering van de Overnemende Vennootschap “Woonhaven Antwerpen”.
5. Machtiging aan de bestuurders voor de uitvoering van de genomen besluiten, onder meer om:
- een gecoördineerde tekst van de statuten van de Partieel te Splitsen Vennootschap op te stellen, in overeenstemming met wat voorafgaat;
- de formaliteiten van openbaarmaking van de partiële splitsing te verrichten met betrekking tot de Partieel te Splitsen Vennootschap;
- het nodige te doen tot aanpassing van het aandelenregister van de vennootschap en tot registratie van de verwerving van aandelen in de Overnemende Vennootschap door de aandeelhouders van de Partieel te Splitsen Vennootschap in het aandelenregister van de Overnemende Vennootschap.
6. Opdracht aan ondergetekende notaris om de coördinatie van de statuten op te maken en neer te leggen.
Artikel 1
De OCMW-raad neemt kennis van de agenda van de bijzondere algemene vergadering van Thuisrand.
Artikel 2
Raadslid Michel De Prins wenst zich te verontschuldigen voor de bijzondere algemene vergadering van Thuisrand op dinsdag 14 oktober 2025.
OCMW-raadsbesluit van 25 februari 2025 met de oprichting van de deontologische commissie.
OCMW-raadsbesluit van 25 maart 2025 met samenstelling van de deontologische commissie.
Mail d.d. 01 juli 2025 van Laura Verhoeven, raadslid fractie Voor Lint met kennisgeving ontslag.
De Voor Lint fractieleden dragen Sofie Van Wesemael voor om, in opvolging van Laura Verhoeven, namens hun fractie te zetelen als lid in de deontologische commissie.
Decreet lokaal bestuur van 22 december 2017 en latere wijzigingen.
Enig artikel
De OCMW-raad neemt akte van de vervanging van Laura Verhoeven door Sofie Van Wesemael, voorgedragen door de Voor Lint fractie, om te zetelen in de deontologische commissie.
Gemeenteraadsbesluit van 17 december 2019 i.v.m. de goedkeuring van de meerjarenplanning 2020-2025.
VB-advies van 18 augustus 2025 bestek "raamovereenkomst: RO uitvoeren technische controles en keuringen op toestellen en installaties van Lokaal bestuur Lint - 2025-2029" in verband met de goedkeuring van lastvoorwaarden en gunningswijze en uit te nodigen firma's.
Afloop huidige raamovereenkomst met OCB op oktober 2025
In het kader van de opdracht “raamovereenkomst: uitvoeren technische controles en keuringen op toestellen en installaties van Lokaal bestuur Lint - 2025-2029” werd een bestek met nr. 2025-013 opgesteld door de aankoopdienst.
De uitgave voor deze opdracht wordt geraamd op € 36.308,68 incl. 21% btw voor de gehele periode van de raamovereenkomst (1 november 2025 tot 31 oktober 2029).
De opdracht zal worden afgesloten voor een duur van 48 maanden.
Er wordt voorgesteld de opdracht te gunnen bij wijze van onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking.
De huidige opdracht beoogt het sluiten van een raamovereenkomst met één enkele deelnemer waarbij niet alle voorwaarden in de raamovereenkomst werden bepaald. De aanbestedende overheid kan de deelnemer aan de raamovereenkomst indien nodig schriftelijk raadplegen om hem te verzoeken zijn offerte aan te vullen.
Het bestuur beschikte bij het opstellen van de lastvoorwaarden voor deze opdracht niet over de exact benodigde hoeveelheden.
Naast een administratieve besparing levert de raamovereenkomst ook een organisatorische verbetering op: gedurende de looptijd van het contract is er een vast aanspreekpunt, zonder voortdurende verandering van leverancier/ bedrijf.
Volgende ondernemers worden uitgenodigd om deel te nemen aan de onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking:
- O.C.B. VZW, Koningin Astridlaan 60 te 2550 Kontich;
- NORMEC BTV, Roderveldlaan 2 te 2600 Berchem;
- A.T.K. VZW, Oude Baan 102 bus b te 2820 Bonheiden;
- VINCOTTE VZW, Jan Olieslagerslaan 35 te 1800 Vilvoorde;
- ACEG VZW, Ringlaan 39 te 1853 Strombeek-Bever.
Als limietdatum voor het indienen van de offertes wordt 1 oktober 2025 om 11u00 voorgesteld.
Het Decreet Lokaal Bestuur van 22 december 2017 en latere wijzigingen, meer bepaald artikel 56, betreffende de bevoegdheden van het college van burgemeester en schepenen.
De wet van 29 juli 1991 betreffende de uitdrukkelijke motiveringsplicht van bestuurshandelingen, en latere wijzigingen.
Het Bestuursdecreet van 7 december 2018.
Het Decreet Lokaal Bestuur van 22 december 2017 en latere wijzigingen, meer bepaald artikelen 326 tot en met 341 betreffende het bestuurlijk toezicht.
De wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, en latere wijzigingen.
De wet van 17 juni 2016 en latere wijzigingen inzake overheidsopdrachten, meer bepaald artikel 42, § 1, 1° a) (de goed te keuren uitgave excl. btw bereikt de drempel van € 143.000,00 niet) en artikel 43.
Het koninklijk besluit van 14 januari 2013 tot bepaling van de algemene uitvoeringsregels van de overheidsopdrachten, en latere wijzigingen.
Het koninklijk besluit van 18 april 2017 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren, en latere wijzigingen, meer bepaald artikel 90, 1°.
Raming
De uitgave voor deze opdracht wordt geraamd op € 36.308,68 incl. btw voor de gehele periode van de raamovereenkomst (1 november 2025 tot 31 oktober 2029).
Dienstjaar: (nov)2025, 2026, 2027, 2028, 2029(okt)
Actie en omschrijving: AC00072 Algemeen beleid, AC000073 Omgeving, AC000074 Samenleven, AC000075 Welzijn, AC000031 Vernieuwen noodzakelijke culturele infrastructuur conform de veiligheid en toekomstige bestemming, AC000032 Onderhoud van het ontmoetingscentrum De Witte Merel, AC000067 Het WZC wenst een hoog kwalitatieve zorg en aangenaam verblijf aan de residenten met oog voor de betaalbaarheid ervan;
MJP nummer: Onderhoudscontracten (zie tabel)
Beleidsveld: verbonden aan de diensten
Algemene rekening en omschrijving: 61032000 Onderhoudscontracten onroerende goederen (periodiek terugkerende uitgaven)
| MJP |
Raming nov '25 -> okt '29 |
locatie |
opmerkingen |
| MJP000284 |
3.439,26 € |
Remise/GH |
*renovatie |
| MJP000062 |
8.206,43 € |
DWM |
|
| MJP000340 |
10.406,80 € |
TD |
|
| MJP000435 |
1.331 € |
werfkasten |
|
| MJP000615 |
? € |
sport Lindenhof |
*nieuwbouw sept.'26 |
| MJP000691 |
? € |
BKO |
*nieuwbouw sept.'26 |
| MJP001140 |
1.169 € |
serviceflats |
|
| MJP001207 |
127,05 € |
DC De Schakel |
|
| MJP000839 |
9.237,50 € |
WZC |
|
| MJP000998 |
528,24 € |
OCMW huis |
|
| MJP001083 |
127,05 € | verhuur VZW |
Eikhof 29 |
| MJP001077 |
254,10 € | noodwoningen |
K. Albertstr. |
| MJP001467 |
1.482,25 € | Café Lucienne |
Totaal € 36.308,68 incl. btw
Artikel 1
Het bestek met nr. 2025-013 en de raming voor de opdracht “raamovereenkomst: uitvoeren technische controles en keuringen op toestellen en installaties van Lokaal bestuur Lint - 2025-2029”, opgesteld door de aankoper worden goedgekeurd. De lastvoorwaarden worden vastgesteld zoals voorzien in het bestek en zoals opgenomen in de algemene uitvoeringsregels van de overheidsopdrachten voor aannemingen van werken, leveringen en diensten. De raming over de loop van 2025-2029 bedraagt in totaal € 36.308,68 incl. 21% btw.
Artikel 2
Bovengenoemde opdracht wordt gegund bij wijze van onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking.
Artikel 3
Volgende ondernemers worden uitgenodigd om deel te nemen aan de onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking:
- O.C.B. VZW, Koningin Astridlaan 60 te 2550 Kontich;
- NORMEC BTV, Roderveldlaan 2 te 2600 Berchem;
- A.T.K. VZW, Oude Baan 102 bus b te 2820 Bonheiden;
- VINCOTTE VZW, Jan Olieslagerslaan 35 te 1800 Vilvoorde;
- ACEG VZW, Ringlaan 39 te 1853 Strombeek-Bever.
Artikel 4
De offertes dienen het bestuur ten laatste te bereiken op 1 oktober 2025 om 11u00.
Rudy Verhoeven
voorzitter